Noul logo al stațiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deși este o imagine vectorială care poate fi descărcată cu câțiva euro de pe internet, scrie Info Sud-Est. Primăria și firma care a făcut brandul recunosc că imaginea este ”preluată” și ”fără criterii de exclusivitate. Spre exemplu, de pe freepik.com logo-ul poate fi descărcat în schimbul a 15 euro. Firma care a vândut brandul recunoaște că imaginea este ”preluată” pentru că a fost constrânsă de timp, conform publicației locale dobrogealive.ro.
Tipic românesc: Noul logo al stațiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deși poate fi descărcat cu câțiva euro de pe internet
Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța, înființată de administrația locală împreună cu alte trei asociații din Horeca și condusă de George Măndilă, unul din consilierii și apropiații primarului Vergil Chițac (PNL), a anunțat, vineri, că stațiunea Mamaia are un nou logo.
Achiziția a costat puțin peste 16.000 de euro (fără TVA) și a fost atribuită direct societății Blue Sky Advertising, din Cluj-Napoca, deținută de Maria Emanuela Huruială și Antreprevision Hub (Mariana Ruscan și Radu Lupaș Călin).