Surprize neplăcute pe Aeroportul Internațional „Avram Iancu” din Cluj-Napoca. Și nu dintre cele plăcute. În cursul zilei de joi, mai multe zboruri Wizz Air au întârziat, iar unele au fost anulate.
E HAOS pe Aeroportul din Cluj. Wizz Air anulează zboruri pe bandă rulantă. Oamenii sunt disperați
Problemele curselor de la compania Wizzair au aruncat în haos aeroportul din Cluj-Napoca.
Dupa ce la prânz a ajuns un zbor de la Bergamo care trebuia să aterizeze de ieri, in cursul zilei situația s-a înrăutățit rapid, numărul curselor cu probleme crescând de la o oră la alta.
Nu mai puțin de 10 curse care trebuiau să sosească la Cluj au fost întârziate cu mai multe ore , cele mai multe dintre ele cu aproximativ 3 ore. Cursa de la Londra Luton a avut o întârziere de 6 ore !
Alte două zboruri au fost anulate complet, este vorba de cele de la Zaragoza și Basel, iar despre cursele de la Bergamo și Treviso de azi se știe doar că sunt amânate , dar nu este afișat până când.
Haosul e cu atât mai mare cu cât nimeni nu oferă nicio explicație. Cei care urmau să decoleze la o anumită oră au aflat că decolarea s-a amânat cu câteva ore, alții că nu mai decolează deloc pentru că nu mai au avion.
Zborurile spre Basel și Zaragoza au fost anulate, în timp ce cel de Luton a fost întârziat aproape 4 ore.
Acestea nu sunt cazuri singulare. Chiar și Lufthansa și-a anulat zilele trecute curse spre Cluj.
Referitor la zborul de miercuri Bologna-Cluj, anulat, compania Wizz Air a revenit cu explicații:
„Din păcate, ieri, 26 iunie 2024, multe zboruri din întreaga Europă s-au confruntat cu dificultăți în privința sloturilor de control al traficului aerian, din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile, inclusiv mai multe zboruri Wizz Air din Italia. În consecință, compania aeriană a fost nevoită să reprogrameze zborul de la Bologna către Cluj-Napoca pentru data de 27 iunie.
Ca întotdeauna, în cazul unui zbor anulat, Wizz Air se angajează să facă tot posibilul pentru a oferi pasagerilor o gamă largă de opțiuni, inclusiv zboruri alternative cu Wizz Air, o rambursare completă sau 120% din tariful achitat inițial sub formă de credit de companie. Toți pasagerii care au făcut rezervări prin intermediul agențiilor de turism online sau al altor terți sunt sfătuiți să contacteze respectivele agenții pentru o opțiune adecvată.
Wizz Air își cere sincer scuze pentru orice inconveniente cauzate și subliniază că siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor sale rămâne prioritatea sa.”
Citeste si: Accident pe o stradă din Cluj-Napoca, provocat de o șoferiță neatentă