miercuri, ianuarie 15, 2025

Blue Air: Reluarea zborurilor la nivelul de dinainte nu este posibil! Ce se întâmplă cu rambursările?

- Advertisement -spot_img
Must Read

Compania aeriană low-cost Blue Air spune la acest moment că reluarea operațiunilor la nivelul de dinainte nu este posibil, deoarece înfruntă cea mai mare criză prin care putea trece, furnizorii au resetat colaborarea, procesatorii de plată nu mai eliberează niciun ban până nu trec 90 de zile după data zborului, iar fără aceste sume eliberate „trebuie să o luăm de la 0, să ne naștem din nou”.

Blue Air: Reluarea operațiunilor la nivelul de dinainte nu este posibil! Ce se întâmplă cu rambursările?

,,În acest momente, la fel ca și ieri, depunem toate eforturile posibile să găsim soluții în a porni operarea. Din nou vreau să vă fac să înțelegeți că S-A OPRIT O COMPANIE AERIANĂ, NU APĂSĂM UN BUTON ȘI PORNIM DIN NOU.

Reluarea operațiunilor la nivelul de dinainte nu este posibil. Înfruntăm cea mai mare criză prin care puteam trece, furnizorii noștri au resetat colaborarea, procesatorii de plată nu mai eliberează niciun ban până nu trec 90 de zile după data zborului, iar fără aceste sume eliberate trebuie să o luăm de la 0, să ne naștem din nou.

În ultimele 20 de ore, un timp record pentru această industrie, reușim să operăm 3 zboruri și să aducem acasă cu ajutorul companiei Tarom aproape 450 de pasageri din Tel Aviv (l-am operat aseară), diseară Heraklion (Creta), urmând și Larnaca, toate către București.

POLITICĂ DE DESPĂGUBIRE Pasagerilor afectați de anulări le-am oferit opțiunile aplicabile tuturor operatorilor aerieni la nivel european:

• rambursarea biletelor de călătorie

• rerutarea pe următorul zbor disponibil

• rambursarea în portofelul electronic (wallet)

Absolut toate chestiunile legate de rambursarea pasagerilor depind esențial de reluarea activității, astfel încât societatea să poată realiza veniturile necesare, atât pentru operarea zborurilor curente, cât și pentru rambursarea sumelor datorate către pasageri”, transmite compania, citată de G4Media.

Compania aeriană low-cost Blue Air a anunțat că pentru perioada 6 – 11 septembrie au fost planificate si anulate 401 zboruri, un număr total de 54.161 pasageri fiind afectați de anulări. Flota Blue Air este formată la acest moment din 13 aeronave (cu o medie a locurilor de 174), de la 32 de aeronave în 2019, dar pe parcursul iernii va fi redusă la 5 aeronave, fiecare cu o capacitate de 189 de locuri, deoarece restul avioanelor trebuie restituite proprietarilor.

Citeste si: Ministrul Sorin Grindeanu, nemulţumit de atitudinea companiei Blue Air

- Advertisement -
- Advertisement -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -
- Advertisement -spot_img
Latest News

Alertă! Pericol de incendiu într-o clădire din incinta Centralei Nucleare Cernavodă

𝐅𝐮𝐦 𝐥𝐚 𝐞𝐭𝐚𝐣𝐮𝐥 𝟏 𝐚𝐥 𝐮𝐧𝐞𝐢 𝐜𝐥ă𝐝𝐢𝐫𝐢 𝐚𝐝𝐦𝐢𝐧𝐢𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐜𝐚𝐝𝐫𝐮𝐥 𝐂𝐞𝐧𝐭𝐫𝐚𝐥𝐞𝐢 𝐧𝐮𝐜𝐥𝐞𝐚𝐫𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐜𝐞 𝐂𝐞𝐫𝐧𝐚𝐯𝐨𝐝ăUPDATE: Echipamentul electric al Unităţii 0 (sistem auxiliar),...
- Advertisement -spot_img

More Articles Like This

- Advertisement -