sâmbătă, ianuarie 11, 2025

VIVO! Cluj-Napoca anunță deschiderea magazinelor Zara, Massimo Dutti, Oysho și Zara Home

- Advertisement -spot_img
Must Read

Brandul Zara se redeschide cu cel mai nou concept de magazin la nivel internațional, având o suprafață de peste 2,800 metri pătrați

      În premieră pentru regiune, la VIVO! Cluj-Napoca se lansează brandurile Oysho și Zara Home

Ultima etapă a procesului de modernizare a zonei cuprinse între intrările 1 și 2 ale centrului comercial VIVO! Cluj-Napoca este marcată de deschiderea mult așteptatelor magazine Zara, Massimo Dutti, Oysho și Zara Home pe o suprafață totală de peste 4,300 metri pătrați.

Pe 31 octombrie 2019, magazinul Zara revine la VIVO! Cluj-Napoca cu cel mai modern concept de magazin lanivel internațional, al cărui design a fost creat pentru a oferi vizitatorilor o experiență inedită. În noul spațiu de peste 2,800 metri pătrați, Zara vine cu noile colecții detoamnă-iarnă 2019:  Woman, Basic, TRF, Kids și Man. Design-ul surprinzător al magazinului are la bază patru principii cheie: frumusețe, claritate, funcționalitate și durabilitate; acesta creează iluzia de spațiu și libertate, scoate în evidență cele mai stylish trenduri și invită cumpărătorii să experimenteze moda într-un mod unic.

Noutate pentru vizitatorii noștri, brandul premium de retail fashion – Massimo Dutti se lansează în VIVO! Cluj-Napoca într-un spațiu amenajat ultra-modern pe o suprafață de peste 600 mp. Massimo Dutti oferă colecții de îmbrăcăminte, accesorii, ochelari, genți și încălțăminte într-un stil sofisticat, dar și urban-casual pentru bărbați, femei și copii.

Brandul Oysho, renumit pentru confortul articolelor homewear în cele mai noi tendințe ale modei, sedeschide pentru prima oară în regiune pe o suprafață de peste 400 mp. Magazinul oferă cumpărătorilor acces la diverse linii de articole, precum lenjerie, gymwear, sleepwear, beachwear, accesorii și încălțăminte.

Zara Home se lansează în premieră pentru vizitatorii VIVO! din întreaga regiune a Transilvaniei. Magazinul are o suprafață de peste 500 mp și le propune cumpărătorilor colecții de produse pentru decorarea casei inspirate din trendurile modei: produse textile de bucătărie și baie, lenjerii de pat, obiecte de mobilier, veselă, tacâmuri și articole homewear.  

Procesul  de modernizare al centrului comercial VIVO! Cluj-Napoca a demarat la începutul anului și s-a desfășurat gradual, implicând renovarea și relocarea a peste 30 de magazine. Proiectul a fost implementat de IMMOFINANZ  în calitate de proprietar al VIVO! Cluj-Napoca, CBRE România, compania de management a centrului, ACI, coordonator al lucrărilor de construcție în calitate de contractor general șiOPTIM PM, manager extern de proiect pentru IMMOFINANZ.

- Advertisement -
- Advertisement -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -
- Advertisement -spot_img
Latest News

Românii vor putea călători FĂRĂ VIZE în SUA începând din 31 martie. România a fost admisă oficial în Visa Waiver

România a fost admisă oficial în programul Visa Waiver al Statelor Unite. Cetățenii români vor putea călători fără vize...
- Advertisement -spot_img

More Articles Like This

- Advertisement -