In data de 29 aprilie vom avea deschiderea magazinului sub noul format Monaco in Campia Turzii strada 1 Decembrie 1918 fara număr colț cu Tudor Vladimirescu.
Noul concept de magazin, care anunță direcția în care rețeaua PROFI urmează să se dezvolte, este un “prototip” ce va fi implementat treptat în actualele și în viitoarele magazine PROFI, testându-se anumite concepte, sortimentație de produse, layout-uri, proceduri etc, iar parte dintre acestea, lucrurile care se vor dovedi că vor avea succes vor fi permanentizate la nivelul întregii rețele, creându-se, astfel, un mod propriu de operare pentru PROFI, diferit față de ceilalți retaileri.
Implementăm în toate noile magazine ceea ce am testat și s-a dovedit că funcționează, ca de exemplu aranjamentul magazinelor, politica de prețuri, procesele de lucru cu personalul, felul în care expunem produsele și multe altele. Astfel ne formăm propriul nostru model de operare.
Ce presupune noul concept store PROFI?
Noul concept store, denumit intern “Monaco”, nu va aduce schimbări majore în materie de design, însă schimbările vor veni la nivel de operare: reguli interne în magazin, layout, procese de muncă, comunicare cu clienții, politică de prețuri (vezi schimbarea sloganului PROFI: “zilnic prețuri mici”), uniformă lucrători comerciali, sistemul de remunerare și de și de motivare a întregului personal etc.
Un plus de peste 1.300 de produse
“Conceptul de magazin deja încorporează cele mai reușite experiențe de până acum, iar ceea ce a funcționat sub așteptări a fost înlaturat, în timp ce peste 1.300 de produse îi împrospătează sortimentul față de magazinele Profi actuale.
Astfel, acum gama de produse Bio a crescut considerabil, iar produsele locale sunt mult mai bine reprezentate, oferind consumatorilor din Ploiești gusturile lor preferate, ca să menționăm doar câteva dintre noutăți”, au declarat reprezentanții PROFI.
Alte noutăți ale conceptului de magazin
Cu o ambianță plăcută, luminoasă, primitoare și un colorit relaxant, magazinul este organizat pe zone care răspund misiunilor de cumpărare luate în calcul de Profi: convenience, proximitate/stock-up și top-up.
Ca răspuns la misiunea convenience, care targetează cumpărătorul ce se oprește grăbit în drum spre sau dinspre locul de muncă, în noul magazin și-a făcut apariția zona fiiGO, ce cuprinde un modul cu produse preambalate și panificație coaptă în magazin, dar și un spațiu coffee corner cu hot-dog, grilluri, sandvișuri, pizza, fresh-uri de fructe, cafea, prăjituri și înghețată produsă pe loc. Nu lipsesc nici legumele, fructele și unele produse nealimentare.
Desigur, noul magazin răspunde și misiunilor proximitate și top-up, prin obișnuitele zone de pâine, lactate, ouă, snacks-uri, dulciuri, ulei, conserve, vin și bere, detergenți, produse de îngrijire a locuinței, legume și fructe, precum și cu vitrina asistată unde sunt puse în vânzare carne și mezeluri.
Va așteptăm la cumpărături cu numeroase promotii!
Vom avea o tombolă in care puteți câștiga mai multe premii printre care si televizoare!
Va mulțumim!