Consiliul Județean Cluj și Compania de Apă „Someș” (CASSA) lansează, începând de luni, 22 martie, Call Center-ul destinat îmbunătățirii comunicării directe cu utilizatorii operatorului regional de apă. Totodată, acesta va permite un acces mai facil la datele gestionate de companie.
Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: „Ceea ce ne dorim este ca beneficiarii să poată contacta cât mai ușor Compania de Apă Someș, fără a mai fi nevoie să se deplaseze la sediu. Acesta este motivul pentru care lansăm Call Center-ul dedicat, același pentru care, recent, am extins și îmbunătățit funcționalitățile platformei online #MyCAS”.
Într-o primă fază, Call Center-ul va putea fi apelat la numărul unic de telefon 0374-34.00.00 în zilele de luni, marți, miercuri și joi între orele 7:30 și 16:00 iar vineri între 7:30 și 13:30. Operatorii centrului vor prelua toate plângerile, petițiile, sesizările ori cererile de informații privind derularea serviciului public de alimentare cu apă potabilă și de colectare a apelor uzate.
În afara acestor intervale orare precum și în timpul weekend-urilor și al sărbătorilor legale, sesizările care vizează strict disfuncționalități ale sistemului de alimentare cu apă și de canalizare vor putea fi adresate, la fel ca și până acum, prin intermediul Dispeceratului companiei, apelabil la numerele de telefon 0264-596.302 sau 0264-375.149.
În această primă etapă, serviciile Call Center-ului sunt disponibile pentru utilizatorii de pe raza municipiului Cluj-Napoca și din zona rurală arondată. În viitor, acestea vor putea fi folosite și de utilizatorii din celelalte sucursale ale Companiei de Apă „Someș” din județele Cluj, Sălaj și Mureș.