marți, martie 18, 2025

În sfârșit un pas înainte – Kaufland și LIDL scot de pe rafturi produsele din plastic!

- Advertisement -spot_img
Must Read

Kaufland va introduce noi măsuri împotriva utilizării produselor din plastic, iar Lidl va elimina din sortiment articolele de unică folosinţă din plastic până la sfârşitul anului 2019, au anunţat miercuri reprezentanţii celor două reţele de retail, informează Mediafax.

Potrivit Kaufland, retailerul va reduce consumul de plastic în toate ţările cu cel puţin 20%, până în anul 2025, şi va asigura reciclabilitatea în proporţie de 100% a ambalajelor din plastic folosite pentru mărcile proprii, iar până la finele anului 2019 va delista anumite articole din plastic.

„Printre articolele ce urmează a fi delistate din Kaufland până la sfârşitul lui 2019 intră, spre exemplu, beţişoarele pentru urechi din plastic, paiele de plastic marcă proprie şi vesela de unică folosinţă din plastic marcă proprie, care urmează să fie înlocuite în toate ţările cu alternative ecologice”, precizează reprezentanţii reţelei. Aceştia adaugă că, pe lângă evitarea deşeurilor de plastic, compania s-a angajat încă din 2013 să renunţe la particulele solide de microplastic în cazul produselor cosmetice şi de îngrijire corporală, precum şi în cazul detergenţilor şi al produselor de curăţenie.

„Kaufland consideră că sensibilizarea comunităţii este un pas important în reuşita demersului de reducere a plasticului şi îşi propune să informeze şi mai mult clienţii cu privire la alternative, cauze, reciclare şi gestionarea deşeurilor, pentru a-i încuraja să adopte un comportament de consum responsabil faţă de mediul înconjurător”, arată un comunicat al retailerului.

Pe de altă parte, Lidl a anunţat că va elimina din sortiment articolele de unică folosinţă din plastic până la sfârşitul anului 2019.

„După ce Lidl România a anunţat că, până în anul 2025, va reduce cu 20% cantitatea de plastic utilizată, compania prezintă primele măsuri concrete. Astfel, într-o primă fază, Lidl va renunţa, până la sfârşitul anului 2018, la vânzarea de articole de unică folosinţă din plastic, cum ar fi pahare, farfurii adânci şi întinse, dar şi linguri şi furculiţe, măsura urmând să fie luată în toate cele peste 225 de magazine din România”, spun reprezentanţii retailerului. Aceştia precizează că o parte integrantă a activităţii companiei este colectarea selectivă a deşeurilor din magazine, depozite, sediile centrale şi regionale şi trimiterea lor către centrele de reciclare.

Grupul Schwarz, din care fac parte Lidl şi Kaufland, menţionează că, în ceea ce priveşte mediul, a luat o serie de măsuri. „Ca parte dintr-o strategie amplă pentru gestionarea plasticului, Grupul Schwarz dezvoltă constant măsuri şi le implementează la nivel international, această strategie propunându-şi să reducă consumul de plastic şi să închidă cicluri”, arată un comunicat al Grupului.

- Advertisement -
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -
- Advertisement -spot_img
Latest News

𝐒𝐩𝐢𝐭𝐚𝐥𝐮𝐥 𝐂𝐥𝐢𝐧𝐢𝐜 𝐝𝐞 𝐔𝐫𝐠𝐞𝐧𝐭𝐚 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐂𝐨𝐩𝐢𝐢 𝐂𝐥𝐮𝐣-𝐍𝐚𝐩𝐨𝐜𝐚 𝐭𝐫𝐞𝐜𝐞 𝐥𝐚 𝐮𝐧 𝐚𝐥𝐭 𝐧𝐢𝐯𝐞𝐥

𝐒𝐩𝐢𝐭𝐚𝐥𝐮𝐥 𝐂𝐥𝐢𝐧𝐢𝐜 𝐝𝐞 𝐔𝐫𝐠𝐞𝐧𝐭𝐚 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐂𝐨𝐩𝐢𝐢 𝐂𝐥𝐮𝐣-𝐍𝐚𝐩𝐨𝐜𝐚 𝐭𝐫𝐞𝐜𝐞 𝐥𝐚 𝐮𝐧 𝐚𝐥𝐭 𝐧𝐢𝐯𝐞𝐥𝑺𝒆 𝒊𝒏𝒇𝒊𝒊𝒏𝒕𝒆𝒂𝒛𝒂 𝑪𝒆𝒏𝒕𝒓𝒖𝒍 𝒅𝒆 𝒑𝒓𝒆𝒍𝒆𝒗𝒂𝒓𝒆 𝒅𝒆 𝒐𝒓𝒈𝒂𝒏𝒆...
- Advertisement -spot_img

More Articles Like This

- Advertisement -