Începând cu această săptămână, Call Center-ul Direcției de Sănătate Publică Cluj va avea linii telefonice suplimentare, scrie monitorulcj.ro
10 voluntari, supravegheați și instruiți de personalul DSP, vor răspunde la telefoane pentru a-i îndruma pe oamenii care cer informații și instrucțiuni legate de ce trebuie să facă dacă au fost depistați pozitivi de COVID-19.
„Începând din această săptămână vom avea 10 linii telefonice suplimentare, la acel call center organizat la ISU. Vor funcționa 10 voluntari în permanență pentru a răspunde la solicitările, tot mai multe, care vin pe adresa DSP-ului. Ei vor fi bineînțeles supravegheați și instruiți de către personalul DSP, în așa fel încât să poată răspunde întrebărilor cât mai eficient”, anunță prefectul Clujului, Mircea Abrudean.
DSP primește zilnic peste 1200 de apeluri zilnic, iar angajații sunt „sufocați” de acest număr imens, spune prefectul:
„Sunt nenumărate apeluri și din păcate, în momentul acesta, liniile telefonice sunt sufocate pentru că n-au cum să facă față. Vă gândiți că sunt 350 de pozitivi pe zi, care înseamnă 350 de anchete epidemiologice ori 4-5 contacți fiecare, adică peste 1200 de telefoane în fiecare zi. E fizic imposibil să faci asta, oricâte linii telefonice ai avea și oricâți oameni ai avea.”