joi, ianuarie 16, 2025

Cluj-Napoca: Se reduce temporar programul de relații cu publicul al Direcției de Evidență a Persoanelor

- Advertisement -spot_img
Must Read

Începând de mâine, 7 aprilie 2020, se modifică programul de lucru cu publicul al Direcției de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Cluj-Napoca, urmând ca acesta să funcționeze de luni până vineri, în intervalul orar: 10.00 – 14.00, pe întreaga perioadă de a stării de urgență.

Sunt deschise publicului doar ghișeele de înregistrare a actelor de naștere pentru nou-născuți și cele privind depunerea actelor în vederea întocmirii cărților de identitate în locul celor pierdute, furate sau deteriorate, precum și ridicarea acestora.

În ceea ce privește Serviciul Stare Civilă – Compartimentul Decese, nu mai este necesară deplasarea la ghișeu în vederea depunerii documentelor pentru înhumare. Primăria Cluj-Napoca corespondează direct cu instituțiile sanitare care au constatat decesele, adeverințele de înhumare se transmit prin email către aceste instituții, iar certificatele de deces vor fi eliberate după încheierea stării de urgență, pe bază de programare.

Măsura a fost luată pe întreaga perioadă de a stării de urgență, în conformitate cu radiograma nr. 3220473/27.03.2020 emisă de Ministerul Afacerilor Interne, Direcția de Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date.

- Advertisement -
- Advertisement -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -
- Advertisement -spot_img
Latest News

CJ Cluj a semnat contractul pentru pasajul TETAROM III – Jucu

𝐀 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐬𝐞𝐦𝐧𝐚𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐮𝐥 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐩𝐚𝐬𝐚𝐣𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐥𝐞𝐠𝐚𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐃𝐍 𝟏𝐂 𝐬𝐢 𝐃𝐉 𝟏𝟎𝟗𝐃 𝐝𝐢𝐧 𝐳𝐨𝐧𝐚 𝐏𝐚𝐫𝐜𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐈𝐧𝐝𝐮𝐬𝐭𝐫𝐢𝐚𝐥...
- Advertisement -spot_img

More Articles Like This

- Advertisement -